Välkomna!

Hejhej! Tjejen som driver den här bloggen heter Milla. Jag blir 13 år den 11 Augusti och är pratglad! Jag är oftast oseriös och brinner för hästar! Jag har en medryttarhäst som heter Petter. Han har jag varit på i en månad ungefär och allt har gått toppen med han. Jag rider också på ridskola. Där heter min favorit häst Rubikon. Fast jag gillar också en häst som heter Phoenix så han kommer ni också få höra om en hel del!

-

Den här bloggen kommer att handla om hästar. Kanske något vardags-inlägg om jag har varit sjuk eller så. Så i den här bloggen kommer ni få en massa bilder. Videos , hiss & diss , åsiktsinlägg och en MASSA mera! Har haft bloggen länge men aldrig bloggat på den. Men nu kör jag igång! :)




Ny header och design kommer innom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0