Några saker ni kanske inte visste om mig?

Jag fake skrattar nästan hela tiden?

Om det är ett jätte roligt skämt någon säger så hostar jag medans jag skrattar?

Gillar inte när folk skrytter som tex. åh , jag fick ner henne på tygeln och hon trampade under sig. Hon sa att jag var den enda som har fått henne att göra så?

Jag blir utnytjad utav en vän helaaaa tiden nu?

Ogillar också folk som säger 'rör han inte , han är min' när det är en ridskolehäst?

Är mörkrädd?

Älskar skolan?

Gillar inte min mamma när jag inte får köpa häst saker! >:( ?

Min bästa vän heter Jennifeeer?

Är rädd för att börja på ekeby?

Är rädd för några utav mina kompisar?

Katter krämmer mig?

Blir ofta ledsen men inte så att jag börjar gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0